Tooted‪» Ready To Run Electric Cars (RTR)‪» ARRMA RC Typhon 6S V5 Blx 4Wd 1/8 Rtr‪»

Ülevaated

Ainult toote ostnud kliendid võivad anda hinnangu. Toodet on võimalik hinnata alles 14 päeva peale ostu.
Björn H. kinnitatud ostja, 23.1.2022
Üldhinnang
Well this one will make horns grow out in your forehead, on 4s badass but in 6s the sound when you go full throttle will make your knees shiver lol..
Jani E. kinnitatud ostja, 27.5.2021
Üldhinnang
Todella hyvä ajaa. Tehoa on erittäin paljon varsinkin 6S akulla. Laadukas auto.
Niko R. kinnitatud ostja, 15.10.2020
Üldhinnang
Jarmo L. kinnitatud ostja, 8.9.2020
Üldhinnang
Hurja ja ennenkaikkea hauska laite 6S akulla. Muuntuu tarvittaessa moneksi ⚡🙂 👍👍
Jani K. kinnitatud ostja, 8.5.2020
Üldhinnang
Jarmo H. kinnitatud ostja, 28.4.2020
Üldhinnang
Tehoa riittää ko pikku pitäjässä, s6 akulla liikaaki näin alottelijalle. Auto vaikuttaa muutenki ihan laadukkaalta ja tehty kestämään.
Ilmo K. kinnitatud ostja, 18.2.2020
Üldhinnang
Todella loistava paketti sellaiselle joka kaipaa stabiilia autoa, ja vauhtia. Akuksi suosittelen 2S ja 3S akkuja. Autossa on 2 x akkukiinnike joten saa 2 x 2S akkua kiinni jolloin on 4S virta, tai 2 x 3S akkua jotta saa täyden 6S voiman käyttöön. Auto pohjautuu kilpa vehkeeseen, joten sen huomaa ajaessa. Renkaiden ilmareikä kannattaa sulkea teipillä tmv, jotta hiekka ei mene renkaan sisälle. Renkaita voi päivittää esim. Louise Tire & Wheel B-PIONEER 1/8 Buggy Sport renkaiksi. Dusty Motors suoja myös melkein pakollinen. Suojaa sisustaa turhalta lialta ja varaosakuluilta. Auton kannattaa puhdistaa hyvin aina ajon jälkeen, jotta ei ruostu. Ajojen jälkeen myös ruuvit kannattaa tarkistaa ja kiristää. Loisto auto.
Jussi K. kinnitatud ostja, 16.11.2019
Üldhinnang
Laadukas ja asiallinen buggy. Helppo ajaa, hyvä iskunvaimennus, hyppää hyvin. Vauhtia piisaa, vaikka isompi pinioni on vielä kokeilematta. Kykenee sellaisenaan myös rata-ajoon. Painava mutta silti kestävä. Erityisesti takasiipi on ihme vehje - olen monet kerrat laskeutunut hypystä suoraan siiven päälle ja se on yhä ehjä! Muutama marmatuksen aihe: * Radion kaasun annostelu on vähän sinnepäin: aina tulee joko liian vähän tai liikaa. * Eutosan korikiinnike irtoaa sangen helposti ja uudelleen kiinnitys on työlästä. Jouduin vaihtamaan isomman 4mm ruuvin - ehkä nyt pysyy koppa kiinni... * Takavanteiden ja pyöränripustuksen väli on todella pieni. Kostea hiekka kertyy vanteen sisään ja välillä jumittaa renkaan. Lisäksi takaripustus kuluu hyvää vauhtia vanteeseen kertyvän moskan vuoksi. Tukivarren ulompi kiinnityspiste kannataa siirtää alemmas, jotta tukivarren pää ei kuluisi liikaa em. prosessissa. Itselläni kului ja lopulta hajosi. * Vanteet halkeilevat helposti. En ole hyppinyt puoliakaan siitä mitä YouTuben veijarit ja halkeamia on jo useammassa vanteessa. * Kaikki metalliosat ruostuvat nopeammin kuin minkään muun omistamani auton. Jos ajat kosteissa oloissa tai lumessa, niin paineilmaa ja erittäin tehokasta kuivausta tarvitaan.