Produkter‪» Ready To Run Elbilar (RTR)‪» ARRMA RC Typhon 6S V5 Blx 4Wd 1/8 Rtr‪»

Omdömen

Produkter kan recenseras endast av kunder som har köpt dem. Man kan lämna sitt omdöme tidigast 14 dagar efter leverans.
Björn H. verifierad köpare, 23.1.2022
Allmänt betyg
Well this one will make horns grow out in your forehead, on 4s badass but in 6s the sound when you go full throttle will make your knees shiver lol..
Jani E. verifierad köpare, 27.5.2021
Allmänt betyg
Todella hyvä ajaa. Tehoa on erittäin paljon varsinkin 6S akulla. Laadukas auto.
Niko R. verifierad köpare, 15.10.2020
Allmänt betyg
Jarmo L. verifierad köpare, 8.9.2020
Allmänt betyg
Hurja ja ennenkaikkea hauska laite 6S akulla. Muuntuu tarvittaessa moneksi ⚡🙂 👍👍
Jani K. verifierad köpare, 8.5.2020
Allmänt betyg
Jarmo H. verifierad köpare, 28.4.2020
Allmänt betyg
Tehoa riittää ko pikku pitäjässä, s6 akulla liikaaki näin alottelijalle. Auto vaikuttaa muutenki ihan laadukkaalta ja tehty kestämään.
Ilmo K. verifierad köpare, 18.2.2020
Allmänt betyg
Todella loistava paketti sellaiselle joka kaipaa stabiilia autoa, ja vauhtia. Akuksi suosittelen 2S ja 3S akkuja. Autossa on 2 x akkukiinnike joten saa 2 x 2S akkua kiinni jolloin on 4S virta, tai 2 x 3S akkua jotta saa täyden 6S voiman käyttöön. Auto pohjautuu kilpa vehkeeseen, joten sen huomaa ajaessa. Renkaiden ilmareikä kannattaa sulkea teipillä tmv, jotta hiekka ei mene renkaan sisälle. Renkaita voi päivittää esim. Louise Tire & Wheel B-PIONEER 1/8 Buggy Sport renkaiksi. Dusty Motors suoja myös melkein pakollinen. Suojaa sisustaa turhalta lialta ja varaosakuluilta. Auton kannattaa puhdistaa hyvin aina ajon jälkeen, jotta ei ruostu. Ajojen jälkeen myös ruuvit kannattaa tarkistaa ja kiristää. Loisto auto.
Jussi K. verifierad köpare, 16.11.2019
Allmänt betyg
Laadukas ja asiallinen buggy. Helppo ajaa, hyvä iskunvaimennus, hyppää hyvin. Vauhtia piisaa, vaikka isompi pinioni on vielä kokeilematta. Kykenee sellaisenaan myös rata-ajoon. Painava mutta silti kestävä. Erityisesti takasiipi on ihme vehje - olen monet kerrat laskeutunut hypystä suoraan siiven päälle ja se on yhä ehjä! Muutama marmatuksen aihe: * Radion kaasun annostelu on vähän sinnepäin: aina tulee joko liian vähän tai liikaa. * Eutosan korikiinnike irtoaa sangen helposti ja uudelleen kiinnitys on työlästä. Jouduin vaihtamaan isomman 4mm ruuvin - ehkä nyt pysyy koppa kiinni... * Takavanteiden ja pyöränripustuksen väli on todella pieni. Kostea hiekka kertyy vanteen sisään ja välillä jumittaa renkaan. Lisäksi takaripustus kuluu hyvää vauhtia vanteeseen kertyvän moskan vuoksi. Tukivarren ulompi kiinnityspiste kannataa siirtää alemmas, jotta tukivarren pää ei kuluisi liikaa em. prosessissa. Itselläni kului ja lopulta hajosi. * Vanteet halkeilevat helposti. En ole hyppinyt puoliakaan siitä mitä YouTuben veijarit ja halkeamia on jo useammassa vanteessa. * Kaikki metalliosat ruostuvat nopeammin kuin minkään muun omistamani auton. Jos ajat kosteissa oloissa tai lumessa, niin paineilmaa ja erittäin tehokasta kuivausta tarvitaan.