Tuotteet » Ajovalmiit sähköautot (RTR) »

Element RC Enduro Sendero RTR

Komea Sendero kori hienoilla lisävarusteilla

Toimivat ledvalot vakiona
Metallirunkoiset laadukkaat iskarit
BTA, Behind the axle ohjaus parantaa nousukulmaa
Hinta
349.33
USD $
+ toimituskulut
Sis. alv 0%

Määrä
kpl

Toimitusaika arviolta 3 - 15 vrk.

Myymälä Vaasa0 kpl
Myymälä Vantaa0 kpl
Netistä toimitettavissa heti0 kpl

Tilauskoodi

40100

Viivakoodi

784695401006

Saatavuus
Arviolta 3 - 15 vrk tilauksesta. Tällä hetkellä koronaviruksen aiheuttamat toimitusvaikeudet saattavat vaikuttaa tuotteen toimitusaikaan. Tarkemman toimitusajan voit varmistaa asiakaspalvelustamme. Normaalisti arvion luotettavuus on hyvä.

Varastotilanne
Haluan ilmoituksen, kun tuotetta tulee lisää varastoon

Arvostelut
Yleisarvosana ()

Tuotteen kuvaus

Element RC Enduro Sendero on julkaistu!


Huippuhieno ja innovatiivinen uusi scale crawler on Team Associated:in tulkinta minkälainen crawler auton pitäisi olla. Team Associated dominoi kilparatoja ja on maailman menestynein RC-auto merkki radoilla joten voit odottaa todella laadukkaita autoja Asson uudelta Element RC brändiltä



Laadukkaat Reedy sähköt tulevat autossa vakiona. Reedy SC400X nopeudensäätimestä löytyy sekä LiPo että NiMh ohjelma sekä säädettävä Drag Brake. Nopeudensäätimestä saa myös virtaa valoille tai muille lisävarusteille. Reedy 16t 5-slot normaalikokoinen moottorin kaasutuntuma on erittäin pehmeä ja tehoja löytyy tarpeaksi.


XP-130 on kolmikanavainen 2.4gHz moderni radio sisäisellä antennilla ja servo on Reedyn metallirattainen 1320MG. Radiosta löytyy kaikki tärkeimmät säädöt kuten tehon ja ohjauksen rajoitus, hyvä kantama ja kevyt paino. Ohjain käyttää 4kpl paristoja jotka kestävät todella kauan. Kolmanteen kanavaan voi lisätä esimerkiksi vinssin tai muita lisävarusteita. 13kg vääntävä metallirattainen servo on ajovalmiissa crawlerissa ennenkuulumatonta, tässä servossa on kerrankin oikeasti tarpeaksi vääntöä.



Stealth voimansiirto on Endurossa erittäin kestävä ja tulee vakiona overdrive kytkettynä. Voimansiirto vetää siis vakiona 5,7% enemmän eturenkailla joka helpottaa ajamista ja parantaa ajettavuutta. Paketissa tulee myös mukana 11,83% optio jolloin eturenkaat vetävät vieläkin enemmän ja lisävarusteena voit saad tasaisen vedon jolloin etu ja takapyörät pyörivät yhtä nopeasti. Loput voimansiirrosta on myös todella vahva, teleskooppi kardaanit metalli inserteillä varmistaa tehon siirtymisen auton päätyihin, todella vahvat rattaat lukkoperissä ja universaali vetoakselit edessä tarjoaa parhaan mahdollisen kestävyyden voimansiirrolle.

Element Enduro Voimansiirto

Lisensoidut General Grabber renkaat ja Method 701 Beadlock vanteet antavat autolle tarvittavan pidon ja näyttävyyden. Kerrankin RTR autossa tulee kunnolliset Beadlock vanteet vakiona jotka mahdollistavat renkaiden irroituksen sekä painavempien vannekeskiöiden käytön.



Endurossa on valmis paikka servovinssille ja autoon menee sekä normaalikokoiset että shorty akut. Vaihdettava akkuteline lisää monipuolisuutta, voit käyttää joko isoa normaali kokoista akkua jolloin ajoaika on monta tuntia tai kevyempiä shorty akkuja parhaan mahdollisen matalan painon saamsieksi.

Akku teline

The Enduro Trail Truck with Sendero body comes ready for adventure right out of the box, with performance-driven Reedy Power electronics

A PERFORMANCE RIG BUILT TO ENDURE.
When hitting the trail, you want to do it with confidence -- and the answer is the all-new Enduro Trail Truck!

At the heart of the Enduro is our revolutionary Stealth(R) X gearbox. Although the exterior appears to have a conventional 3-gear transmission look, the inside is far from conventional. The Stealth(R) X features the ability to adjust the rear drive ratio independently from the front drive across three levels: stock overdrives the front end 5.7%, option 1 provides a one-to-one drive ratio front-to-rear, and option 2 overdrives the front end 11.83%.

Feeding the power to the tires are 3-piece telescopic driveshafts with an extruded aluminum center section, universal front drive axles, and hardened steel ring and pinion gears. With the Enduro drivetrain, delivering useful power will not be an issue.

We relocated the steering link assembly from the conventional location to behind the axle (BTA). This feature greatly improves approach angle and front-end clearance, making rough terrain much easier to handle.

The Enduro Trail Truck with Sendero body comes ready for adventure right out of the box, with performance-driven Reedy Power electronics. The all-new, ultra-smooth, and powerful 16-turn, 5-slot brushed crawler motor and Reedy Power SC400X electronic speed controller with T-plug connector supply ample power to this tough rig. Controlling the beast on the trail is our new 3-channel XP130 2.4GHz radio and Reedy Power high-torque 1320MG metal-gear servo.

With all this packed in one box, we know the Enduro Trail Truck is ready for the trail -- are you?

ALL IN THE DETAILS.
No trail truck would be complete without a detailed and realistic looking body. The Sendero Trail Truck is just that, with inspired styling from the 80's and 90's.

The Sendero comes equipped with a high-strength polycarbonate body that has been pre-painted to look fresh off the showroom floor. The Sendero body was designed for both looks and function, featuring a 2-piece design with increased bed depth for cargo, injection molded bumpers, windshield wipers, folding mirrors, and front grill with working LEDs.

The Sendero's pivoting side mirror design reduces the risk of losing mirrors while on trail. Drive your rig with confidence knowing it can handle navigating through tight technical rock features.

Out of the box, the Sendero Trail Truck is ready to tackle the elements - your journey begins here!

OFFICIALLY LICENSED WHEELS AND TIRES.
Gripping the trail is a set of officially licensed General Grabber(TM) X3 tires molded in a high-performance, soft compound rubber. The General Grabber(TM) X3 tires are mounted on officially licensed Method 701 Trail Series beadlock wheels. No more worrying if your RTR tires will come unglued.

This vehicle needs extra parts to make it operational. Click on the Specifications tab above to see what extra equipment you'll need to make the vehicle operational, such as battery pack.
Due to ongoing R&D, photos may not match final kit. Vehicle shown on these pages equipped with items NOT included in kit: Reedy battery.


General Grabber(TM) is a trademark of CONTINENTAL TIRE NORTH AMERICA, INC. CORPORATION

Features
CMS (Chassis Mounted Servo)
Adjustable front track bar
Universal front drive axles
Stamped steel frame rails
Enclosed receiver box
12mm wheel hexes
Adjustable front and rear bumper mounts
Adjustable width rock sliders
Two battery boxes
Aluminum motor plate
Adjustable body posts
Optimized ball cups for more fluid axle articulation
Adjustable rear shock mount positions
Telescopic driveshafts front and rear
Extruded aluminum driveshaft splines
One-piece rear axle design
Splined front axle with adjustable caster
Machined input pinion gear
Metal ring gear
Machined steel top shaft
Metal idler gears
Heavy duty 5mm diameter steel links
Metal ball bearings included

Vehicle Specifications
Power Source: Electric
Terrain: Off-Road
Body Style: Truck
Scale Size: 1:10 Scale
Assembly Level: Ready-To-Run*
Width: varies
Wheelbase: 313mm (12.32in)
Weight: varies
Internal
Gear Ratio: varies
Drive: 4WD
* This vehicle is fully assembled and ready to run right out of the box. Some models may require a battery and/or charger.

Required to Complete
Battery pack
Battery charger
4 AA batteries for radio

Element RC tuning ja varaosat:






Tuotteen koko pakattuna tai myyntipakkauksen koko on arviolta 500 x 320 x 290 mm.

Ajoalusta
Crawler

Akku ja laturi
Ilman akkua ja laturia

Kokoluokka
1/10

Vetotapa
4WD

Paino
4 kg

Liitetiedostot
PressRelease_051719_Enduro-Sendero.pdf

Kommentit
Tapio S. kirjoitti 18.6.2020:
Loistava RTR crawleri. Puskurit on kauheet, mutta ne saa vaihdettua tai vaikka pois. Suosittelen.
Jarno K. kirjoitti 7.3.2020:
Kori niin ohutta kuin pelkäsin, hieman muokkaamalla ja teippaamalla sisäpuolelta nitinät ja natinat vähenivät huomattavasti. Servo kesti 10min, mutta takuu toimi loistavasti. Renkaat ei pysy vanteilla vaikka tein ilmareiät renkaisiin. Muuten ihan kelpo peli ja menee poluilla ja kivikossa todella kivasti.
Mikko K. kirjoitti 13.7.2019:
RTR autoksi ei voisi paljon enempää toivoa. Koppa on normaalia ohuempaa materiaalia ja kärsii vaurioita herkästi, mutta muutoin auto on ihan täyttä timanttia
Lisää kommentti

Tuotemerkki

Katso myös



Tuotteet, joita on ostettu usein tämän tuotteen kanssa:

Peak Power Plant Lipo 4000 7.4 V 45C (Deans Plug)
+
Peak Power Plant Lipo 4000 7.4 V 45C (Deans Plug)
Erikoishinta 29.09 $
(10)
Heti varastossa