Tuotteet » Sähkökäyttöiset Rakennussarjat (Kit) »

Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007

Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007

Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Layback voimansiirto tarjoaa parhaan suoritukyvyn keskikovalla pidolla
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Diffit saa SC6.1 autossa irti hetkessä
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Team Associated RC10SC6.1 Team Kit 70007
Erikoishinta
339.00
+ toimituskulut
(Suositushinta 379.00 €)
Hinta sis. alv 24%

Määrä
kpl

Heti varastossa

Tilauskoodi 70007
Viivakoodi 784695700079


Saatavuus
Heti

Varastotilanne

Arvostelut
Yleisarvosana (2 arvostelua)

Tuotteen kuvaus
Team Associated SC6.1 on SC sarjan modernein takaveto auto. Asso on aina ollut vahvasti mukana SC luokassa ja edeltävät mallit ovat menestyneet hyvin. Edeltäjä SC5m alkoi kuitenkin olemaan aika vanha ja oli aika tuoda markkinoille SC luokan moderneimman auton. Lopputuloksena olis B6.1 ja B6.1D autoihin perustuva SC6.1. Takaveto sarja on aina ollut Asson vahvuus ja siksi Team Associated onkin maailman menestynein RC merkki (lähde: Team Associated)

SC6.1 autosta uudistettiin lähes koko auto. Tärkein uudistus on ehkä markkinoiden paras voimansiirto. Siihen kuuluu todella helppo tasauspyörästön irroitus sekä markkinoiden monipuolisin layout. SC6.1 tulee vakion Layback voimansiirrolla mutta autoon voi myös asentaa Laydown tai Standup voimansiirron. Uusi Layback on täydellinen valinta radoille jossa on keskiverto pito. Takapito on yllättävän paljon ja tarpeeksi lähes jokaiselle radalle mutta paino on matalalla ja tarpeaksi keskellä että auton mutkanopeus on huomattavasti isompi kuin perinteinen Standup. Jos kuitenkin rata on todella liukas Standup voimansiirto on asennettavissa ja jos pito on todella kova kuten matolla autoon voi helposti vaihtaa Laydown voimansiirron jossa paino tuodaan niin eteen kuin mahdollista. Uutuutena on myös diffin korkeussäätö jolla voidaan säätää auton käytöstä kiihdytyksessä. Autossa tulee vakiona kuuladiffi mutta kovemmalle pidolle ratasdiffi on helppo asentaa.

Muita uudistuksia on esimerkiksi innovatiivinen takatukivarsi jossa on entistä tarkemmat säätömahdollisuudet. Auton geometriaa on parannettu ja suorituskykyä on parannettu todella paljon vanhaan autoon verrattuna.

Jos haluat markkinoiden kehittyneimmän SC auton tässä on valintasti.

Auto on kasauskitti ja tarvitset vielä Sähköosat, korin, renkaat ja vanteet sekä oheistuotteita.

Englanninkielinen teksti:(paina nuolta)

Features
-Lay Back Stealth(R) transmission included for lower and more rearward CG
-Easy access to ball differential
-Differential height adjustment with included 0, 1, 2, and 3mm inserts
-New slipper assembly for better weight balance and shock clearance
-Innovative rear arm with molded inserts for ultra-fine lower shock mounting adjustments
-Machined pistons included for better fit and smoother operation
-Aluminum C and D arm mounts included for large range of anti-squat and toe adjustments
-Rear hubs feature large bearings and the easy-insert system to adjust camber link position and rear axle height
-Reverse bellcrank steering allows more room for mounting electronics
-Bolt-on steering block arms for easy Ackermann adjustments
-Precision-ground steering bellcrank screws to reduce steering slop
-Aluminum rear ballstud mount for added strength
-7.0mm aluminum rear clamping hex with laser etching
-Heavy-duty ball cups and ball studs allow for maximum suspension travel while reducing binding and friction
-Durable molded front and rear bumpers
-Front and rear anti-roll bar integration makes tuning easy
-Heavy-duty routed graphite shock towers
-Heavy-duty rear axle with 91mm CVA bones
-Lightweight, hard-anodized aluminum chassis with centralized mass for improved handling on all track types
-V2 12mm Big Bore threaded aluminum shocks with 3mm shafts and X-rings for improved smoothness
-One-piece shock bushing to make assembly easier
-Lightweight aluminum top shaft
-Factory Team upgraded ball bearing kit included (now oiled instead of greased for less drag)

Kokoluokka
1/10

Vetotapa
2WD

Kommentit
Jyrki L. kirjoitti 12.10.2018 :
Asson 6.1-sarjan helppo huollettavuus ja laaja säädettävyys tuotuna SC-autoon. Varma valinta niin harrastajalle kuin vakavammalle kilpakuskille!

Lisää kommentti

Tuotemerkki

Katso myös

REEDY 27323 Zappers SG 5800mAh 80C 7.6V Shorty
Erikoishinta 109.90 €
(suositushinta 119.90 €)
Heti varastossa
REEDY Sonic 540-M3 Motor 7.5 Modified
Erikoishinta 99.00 €
(suositushinta 119.00 €)
Heti varastossa
REEDY Sonic 540-M3 Motor 8.0 Modified
Erikoishinta 99.00 €
(suositushinta 119.00 €)
Heti varastossa


Tuotteet, joita on ostettu usein tämän tuotteen kanssa: