Tuotteet» Sähkökäyttöiset Rakennussarjat (Kit)»

Team Associated RC10B6.1 Team Kit

Team Associated RC10B6.1 Team Kit

Team Associated RC10B6.1 Team Kit
Team Associated RC10B6.1 Team Kit
Team Associated RC10B6.1 Team Kit
Team Associated RC10B6.1 Team Kit
Team Associated RC10B6.1 Team Kit
Team Associated RC10B6.1 Team Kit
Team Associated RC10B6.1 Team Kit

Erikoishinta
329.52
USD $
+ toimituskulut
Sis. alv 0%

Määrä
kpl

Tätä tuotetta voi tilata maksimissaan varastossa olevan määrän. Et voi lisätä ostoskoriin enempää kuin sitä on varastossa.

Myymälä Vaasa0 kpl
Myymälä Vantaa0 kpl
Netistä toimitettavissa heti0 kpl

Tilauskoodi

90020

Viivakoodi

784695900202

Saatavuus
Tuote ei ole myynnissä tällä hetkellä.

Varastotilanne ja saapuvat
Haluan ilmoituksen, kun tuotetta tulee lisää varastoon


Arvostelut
Yleisarvosana ()


Tuotteen kuvaus
Huom. Tarkista meidän Hobbyfactory Edition:


Uusi Team Asociated RC10B6.1 on julkaistu. Kokonaan uudistettu takapää ja uusi runko on tehnyt uudesta B6.1 autosta markkinoiden kehittyneimmän takaveto buggy auton.

Team Associated B6.1 on legendaarisen RC10 auton uusin versio. Team Associated takavetoautot ovat dominoineet takavetoluokka siitä asti kun RC10 julkaistiin vuonna 1984. Vuonna 1985 ajettiin ensimmäiset maailmanmestaruuskilpailut jolloin voittoon selvisi Team Associated RC10 ja siitä lähtien Team Associated on ollut menestynein merkki Maailmanmestaruuskilpailuissa. MM kisat on nyt järjestetty 17 kertaa ja niissä Team Associated on ajanut voittoon takavetoluokassa 12 kertaa. Vertailun vuoksi voi kertoa että toiseksi menestynein merkki on voittanut MM kisojen takavetoluokan kaksi kertaa.

Eikä menestystä ole tullut pelkästään MM kilpailuista. Suomessa Team Associated on domininnut ja SM sarja on voitettu Team Associated:illä lähes joka vuosi.

Mitä tässä uudessa versiossa on sitten muuttunut?
Vanha B6 oli jo todella hyvä auto, mutta Team Associated suunniitelijat vetäytyivät niiden suunnittelukeskukseen, Area 51, ja muokkasivat B6 autosta uuden B6.1 version.

-Voimansiirto koki isoimman muutoksen saaden Laydownin ja Standup voimansiirron lisäksi ihan uuden Layback voimansiirto vaihtoehdon. Moottoria on tuotu hieman Laydown versiota taaemmaksi lisäten takapitoa mutta kuitenkin niin että Laydownin matala painopiste on saatu säilytettyä. Sen lisäksi että uusi Layback voimansiirto on optimoinnut moottorin paikan myös slipperi on kokenut isoja muutoksia. Slipperi on siirretty keskilinjalle jolla on saatu painopistettä keskemmälle, enemmän tilaa iskunvaimentimille sekä mikä parasta, enää ei tarvitse tehdä reikää koriin! Lisäksi tasauspyörästön korkeutta pystyy helposti säätämään inserteillä ja jos nämä muutokset eivät vielä vakuuta niin Team Associated teki vielä yhden ison muutoksen. Tasauspyörästöön pääsee nyt käsiksi hetkessä viidellä ruuvilla. Vanhassa autossa tasauspyörästön huolto oli hankalaa mutta uudessa B6.1:ssä se on tehty todella helpoksi. Enää ei tarvitse avata 15+ ruuvia vaan nyt pääset tasauspyörästöön käsiksi viidellä ruuvilla.

Voimansiirrossa on siis nähty isoja muutoksia, mutta muuallakin on uudistuksia:

-Takatukivarret on uudet uudella innovatiivisella insertti kiinnityksellä jolloin iskarin paikka voi säätää vieläkin tarkemmin.

-Pohjalevyä on lyhennetty tehden autosta ketterämmän ja nopeamman

-Vakaajasarja tulee auton mukana vakiona

-Jouset ovat uudet

-Etutorni on vahvistettu ja tulee suojalla joka estää tornin naarmuuntumisen, myös takatornia on uudistettu

-Gullwing tukivarret ja tornit edessä vakiona

-67mm Vetoakselit vakiona

-Laakerit ovat nyt öljytyt eikä rasvatut

-Uudistettu akkukiinnitys

-Alumiiniset C ja D saranatappi kiinnitykset vakiona

-Kevyt alumiininen top shaft

-Metalli painot runkoon

-Paljon muuta

Auto on kasauskitti ja kitin lisäksi tarvitset vielä
1:10 skaalan 540 kokoisen moottorin
1:10 skaalan nopeudensäätimen
7.4V LiPo tai 6.6V LiFe akku (shorty pack, saddle pack, tai square pack) Saddle Pack ja Square akkujen käytössä akku kiinnitetään kaksipuoliteipillä.
Akku laturi
2-kanavainen ohjain ja sen paristot
2-kanavainen vastaanotin
Ohjausservo
Pinion ratas (48 pitch)
Spray maalia Lexan korille
1:10 skaalan buggy vanteet
1:10 skaalan buggy renkaat
Rengasliimaa
Työkaluja
Champions by design. 1:10 scale 2WD off road has been Team Associated's signature class since the release of the RC10 in 1984. The Team Associated RC10 buggy series has won 12 of the 17 I.F.M.A.R. World Championships contested since the racing class began. In fact, Team Associated has won more 2WD I.F.M.A.R World Championships than all other manufacturers combined!

The engineering continues. The B6 platform introduced the use of two separate chassis configurations -- the B6.1 continues this theme. The B6.1 will be the choice for tracks with very high traction, where a forward mass is beneficial and chassis roll needs to be tamed through a low center of gravity and anti-roll bars. The B6.1D now has an all-new Lay Back Stealth(r) transmission that gives the car additional traction when exiting the corners. The addition of +1 Ackermann plates and gull wing suspension arms tune the steering for razor-sharp feel and control. Both cars have new features, including an easy-access differential, diff height adjustability, and an all-new slipper assembly, while the setups and tuning parts remain interchangeable between the two configurations. Both versions come with the speed, durability and lineage expected of a true champion. Choose the configuration that suits your track and conquer the competition!

Due to ongoing R&D, photos may not match final kit. Vehicle shown on these pages equipped with items NOT included in kit: Reedy #27402 motor, #27322 battery, #27004 ESC, #27101 servo, receiver, wheels, tires, and pinion gear. Assembly and painting required.

Features

  • Easy-access gear differential
  • Differential height adjustment with 0, 1, 2, and 3mm inserts included
  • New slipper assembly for better weight balance and shock clearance
  • 3-gear Laydown Stealth(r) transmission for lower and forward CG
  • Heavy-duty V2 routed graphite front shock tower with tower guard
  • Heavy-duty V2 routed graphite rear tower, standard height
  • Heavy-duty V2 rear axle with 67mm bones
  • V2 springs for a more reactive and nimble feel
  • Innovative rear arm with molded inserts for ultra-fine lower shock mount adjustment
  • Molded spur gear guard to help protect body from damage
  • Front and rear anti-roll bars limit chassis roll for increased corner speed
  • Battery strap allows the use of optional turnbuckle-based braces
  • Machined pistons included for better fit and smoother operation
  • Aluminum rear clamping hex and front axle with laser etching
  • Rear hubs feature large bearings and the easy-insert system to adjust camber link position and rear axle height
  • One-piece shock bushing to make assembly easier
  • Aluminum C and D arm mounts included for large range of anti-squat and toe adjustment
  • Lightweight aluminum top shaft
  • Factory Team upgraded ball bearing kit included (now oiled instead of greased for less drag)
  • JConcepts(r) B6 clear body and wing included
  • Steel chassis weight
  • Shortened, 7075 aluminum chassis

Ajoalusta
Off-road(maasto)


Kokoluokka
1/10


Vetotapa
2WD


Paino
1.57 kg (Sisältää mahdollisen myyntipakkauksen painon)


Kommentit
Jori M. kirjoitti 11.6.2019:
Yleisarvosana
Paras 2wd auto markkinoilla. Taattua AE laatua ja nopeutta.
Topi H. kirjoitti 8.5.2019:
Yleisarvosana
Osat sopivat yhteen kasauksessa hienosti👍
Lisää kommentti

Tuotemerkki

Katso myös

Team Orion V-Max-HV Graphene Tech Shorty 4200 LCG 7.6V 2S 128C ORI14523
+
Team Orion V-Max-HV Graphene Tech Shorty 4200 LCG 7.6V 2S 128C ORI14523
48.50 $
(6)
Heti varastossa
Team Orion Vortex Ultimate Modified 540 7.5T
+
Team Orion Vortex Ultimate Modified 540 7.5T
87.38 $
(3)
Heti varastossa


Tuotteet, joita on ostettu usein tämän tuotteen kanssa: