SaatavuusArviolta
3 - 16 vrk tilauksesta. Jos tuote on loppu toimittajalta toimitusaika voi olla pidempi. Tarkemman toimitusajan voit varmistaa asiakaspalvelustamme. Normaalisti arvion luotettavuus on hyvä.
Varastotilanne ja saapuvatHaluan ilmoituksen, kun tuotetta tulee lisää varastoon
Arvostelut
Tuotteen kuvausSuunniteltu mestareiksi
1/10-kokoluokan takavetokrossi on ollut Team Associatedin nimikkoluokka jo RC10:n julkaisuvuodesta 1984 lähtien. Team Associatedin RC10-sarjan autot ovat keränneet nimiinsä jo 13 IFMAR maailmanmestaruutta kaikista 18:sta ajetusta kilpailusta, mutta kehitystyö jatkuu yhä. renkaiden, moottoreiden, akkujen ja ratojen kehittyessä Team Associated tekee tarvittavia muutoksia jokaisen RC10 julkaisunsa myötä. RC10B6.4 projektin tarkoitus oli parataa auton hyppäämistä ja laskeutumista, muuttaa ohjauksen tuntumaa "helpoksi ajaa kovaa", ja saada krossarista nopea mutkissa kovapitoisilla alustoilla.
RC10B6.4 jatkaa kahden konfiguraation trendiä. Molemmissa kiteissä tulee uuden sukupolven 13mm halkaisijan big-bore-iskunvaimentimet sekä jouset parantamaan iskunvaimennusta ja vakautta. Isomman halkaisijan iskunvaimentimet vähentävät iskunvaimentimen sisäistä painetta ja minimoivat varren tilavuuden vaikutusta. Tämä aikaansaa sen, että auto tuntuu ajavan näkymättömän pilven päällä tultaessa rankkoihin hyppyihin ja laskeutumisiin. pohjalevy, keula sekä ohjaus ovat optimoitu käyttämään pienempää casteria sekä kick-uppia, joka on tärkeää kovavauhtisilla ja kovapitoisilla ajoalustoilla. Päivitetty ohjausjärjestelmä auttaa poistamaan hyppyohjausta autosta mahdollistamalla kulmavipujen korkeuden säätämisen. Lisäksi, uudessa keulassa on vähemmän olkatapin offsettia, joka johtaa pehmeään ja ennakoitavaan keulan tuntumaan läpi koko kääntöalueen. Offsetin vähentäminen on tuonut ohjauksen navan lähemmäs eturenkaan keskiosaa, joka pitää keulan tasassa koko kääntöalueen läpi.
Molemmissa krossareissa on uusi pohjalevy sekä uudet elektroniikan alle sijoitettavat painot jotka mahdollistavat nopeudensäätimen sekä vastaanottimen asentamisen entistä lähemmäs servoa, myös akun saa tuotua lähemmäs keulaa kuin aikaisemmissa malleissa. Kaikki uudet painopisteen säätämisee nliittyvät ominaisuudet tuovat lisää vakautta kovissa nopeuksissa ja kääntyvyyttä vedolla kovapitoisilla mattoradoilla.
Monia hyviä ominaisuuksia löytyy. Esimerkiksi helposti irrotettava tasauspyörästö, leveä perän pivotti 73mm varsien ja 69mm vetoakselien kanssa ja päivitetyt hiilikuituiset iskunvaimentimien tornit muovisine suojineen. Kaikki edellämainitut ominaisuudet löytyvät molemmista versioista.
Setupit sekä säätöpalikat ovat yhä keskenään yhteensopivia versioiden välillä. Molemmista versioista löytyy vauhtia, kestävyyttä saekä todellisen mestarin DNA:ta. Kuljettajan täytyy vain valita sopivin versio radalleen ja antaa palaa!
#90034 RC10B6.4 Team Kit tulee olemaan oikea valinta kovapitoisille matto- ja turffiradoille uuden +3mm pohjalevyn, 11mm Octalock LCF luisokytkinsysteemin, teräksisten ESC- ja servopainojen sekä etu- ja takavakaajien myötä. #90035 RC10B6.4D Team Kit puolestaan tulee uudella dirt-mallin pohjalevyllä, 19mm Octalock LCF luistokytkinsysteemillä, alumiinisella ESC-painolla, layback vaihdelaatikolla sekä optimoidulla savi kit-setupilla.
Uudet ominaisuudet
- Uudet 13mm big-bore iskunvaimentimet sekä jouset koneistetuilla männillä parantamaan auton käyttäytymistä hypyissä ja töyssyissä
- Uusi +3mm pitkä alumiininen pohjalevy 22,5-asteen kick-upilla vastaamaan uutta keulaa ja uusi muooto vähentämään pohjan hinkkaamista radan pintaa vasten
- 20deg., 22.5deg. ja 25deg. valetut bulkheadit mukana laajaa säätövalikoimaa varten
- uudet säädettävän korkeuden kulmavivut hyppyohjauksen optimisointia varten missä tahansa keulan asetuksessa
- Uusi -1mm olkatapin offset ohjaus- ja caster-palat pehmeämpää ja ennakoitavampaa ohjausta varten läpi koko kääntöalueen
- Uusi teräksinen RC10B6.4 ESC-aluspaino edempänä pohjalevyssä leveämmällä paikalla sähköille johtaen keulapainoisempaan autoon
- Uusi etu-ballstud kannake, ylädecki ja etusiiven kannake vastaamaan kickupin muutosta
- Uudet pohjalevyn sivulevyt kolmella eri tuuletinpukin paikalla, joita voi käyttää pohjalevyn pituuden ja valitun voimansiirron mukaan
- Uusi cab-forward RC10B6.4 kori, kitin mukana standardipainoisena, mutta saatavilla myös kevyempänä lightweight-versiona
Perityt ominaisuudet
- Teräksinen paino servon alle matalempaa ja keulapainotteisempaa painopistettä varten
- Etu- ja takavakaajat mukana
- 4mm hiilikuituiset etu- ja takaiskaritornit muovisilla suojilla
- Alumiininen servopukkisysteemi suoraan pohjalevyyn kiinnittyvillä pukeilla ja muovisella poikkituella, johon on integroitu kiinnityskohta transponderille
- Octalock pääratas ja 11mm Octalock LCF-palat
- Leveän pivotin alumiiniset takatukivarsien kannakkeet 73mm takatukivarsien ja 69mm vetoakselien kanssa käytettäväksi tuovat ennakoitavaa takapitoa ja helpottavat ajamista. Kapeimmassa asetuksessa voidaan käyttää myös 75mm varsien kanssa
- Symmetriset takatukivarret parannellulla geometrialla sekä jäykkyydellä, mitkä voidaan vaihtaa puolilta toiselle, jotta saadaan lisävaihtoehtoja iskunvaimentimien kiinnityskohdalle. Varret ovat saatavilla 73mm ja 75mm pituuksilla (mukana tulee 73mm varret)
-Takahubien rakenne irrallisilla pystysuorilla ballstud camberlinkin kannakkeilla ja korkeudensäätöinserteillä mahdollistaa tarkan roll-centerin säädön
- Ulommat takapään saranatapit ovat ruuvinkannalla ja mutterilla varustetut edesauttaen kestävyyttä
- Vanttiruuvijäukistimen osat ja kiinnitystarpeet mukana kitissä
- Valetut johdonpidikkeet moottorin ja nopeudensäätimen johtoja varten
- +1 hiilikuituiset ohjauspalan varret
- Mustat teräksiset matalaprofiiliset M4 pyöränmutterit
- 69mm CVA-vetoakselit vähentävät vetoakselin syöksymistä ja minimoivat kitkaa vetotapilla
- Läpinäkyvä kori ja siipi mukana
- Etusiiven kannake ja etusiipi mukana
- 5mm alumiiniset kiristettävät hexit
- Öljytäytteinen tasauspyörästö
- Säädettävä tasauspyörästön korkeus auttamaan pitämään akselit tasassa eri maavara- ja akselin korkeusasetuksissa
- Iskunvaimentimissa on X-renkaat tiivisteinä, jotta kitka olisi minimaalinen
- Alumiininen taka ballstud-kannake kolmella asetuksella maksimaalista säätövaraa ja kestävyyttä varten
- Kevyt alumiininen yksiosainen top shaft rattaineen
- Factory Team kuulalaakerisarja 24:llä täsmäkuulalaakerilla, nyt öljyttyinä rasvaamisen sijaan entistäkin pehmeämmin rullaavaa voimansiirtoa varten
Edelleen jatkuvan tutkimuksen ja kehityksen takia kuvat eivät välttämättä vastaa lopullista kittiä. Kuvissa näkyvässä autossa on kiinni osia, joita ei tule kitissä mukana: Reedy moottori, akku, servo, nopeudensäädin, vastaanotin, vanteet, renkaat, tuuletin ja pinion-ratas. Vaatii asennuksen ja maalaamisen.
Tuotteen koko pakattuna tai myyntipakkauksen koko on arviolta 380 x 230 x 130 mm.
AjoalustaOff-road(maasto)Kokoluokka1/10Vetotapa2WD
Paino1,735 kg(Sisältää mahdollisen myyntipakkauksen painon)
Valmistusmaa Kiina
KommentitLisää kommentti
Tuotemerkki