Tuotteet‪» Ajovalmiit RC-autot (Sähkö-RTR)‪»

ARRMA RC 1/10 SENTON 4X4 V3 MEGA 550 Brushed Short Course Truck RTR

Komea ulkonäkö ja suojaava kori, Senton v3 on täällä!

Iso takapuskuri suojaa autoa törmäyksissä.
Renkaat ovat nykyään reijitetyt mikä parantaa niiden suorituskykyä ja kestävyyttä.
ARRMA RC 1/10 SENTON 4X4 V3 MEGA 550 Brushed Short Course Truck RTR
ARRMA RC 1/10 SENTON 4X4 V3 MEGA 550 Brushed Short Course Truck RTR
ARRMA RC 1/10 SENTON 4X4 V3 MEGA 550 Brushed Short Course Truck RTR
ARRMA RC 1/10 SENTON 4X4 V3 MEGA 550 Brushed Short Course Truck RTR
ARRMA RC 1/10 SENTON 4X4 V3 MEGA 550 Brushed Short Course Truck RTR
ARRMA RC 1/10 SENTON 4X4 V3 MEGA 550 Brushed Short Course Truck RTR
ARRMA RC 1/10 SENTON 4X4 V3 MEGA 550 Brushed Short Course Truck RTR
Spektrum SLT3 Radio on ehkä paras RTR radio markkinoilla.
Uusi isompi 3300 mAh akku antaa täysillä tehoilla noin vartin ajoajan, rajoitetuilla tehoilla tai tiukassa maastossa pidempikin. Latausaika on noin 4-5h
Vahvat metalli rattaat ja kunnon tiivisteet tekee tasauspyörästöstä luotettavan.
Runko on vahvistettu useammasta kohdasta.
ARRMA RC 1/10 SENTON 4X4 V3 MEGA 550 Brushed Short Course Truck RTR
Uudet kumisuojatut laakerit ovat luotettavemmat je kestävät
Tasauspyörästön rattaat ovat vahvemmat je kestävemmät. Nämä kestävät suoraan harjatonta voimaa!
Helppokäyttöinen voimansiirto moduuli.
Luistokytkintä on uudistettu ja se on varmatoimisempi.
Ohjausta on parannettu niin että kivet eivät jäisi jumiin ohjaukseen niin helposti.

Hinta
299,99 + toimituskulut
Sis. alv 25.5 %


Määrä
kpl




Myymälä Vaasa0 kpl, vain nouto
Myymälä Vantaa0 kpl
Netistä toimitettavissa0 kpl

Tilauskoodi
ARA4203V3BIT1
Viivakoodi
5052127043946

Voit tilata tätä tuotetta korkeintaan varastossa olevan määrän.
Saatavuus
Tuotetta ei voi lisätä ostoskoriin, koska se ei ole myynnissä tällä hetkellä tai muusta syystä johtuen.


Arvostelut
Yleisarvosana ()


Tuotteen kuvaus

ARRMA 1/10 SENTON 4X4 V3 MEGA 550 Brushed Short Course Truck RTR

ARRMA:n uudistettu huippusuosittu nelivetoinen 1/10 monsteri kovaan harrastamiseen. Harjallisilla sähköillä varustettu 4x4 Senton on luotettava, nopea ja hyvällä suorituskyvyllä oleva Short course joka tarjoaa huolettomia harrastushetkiä. Tämä Short Course on nostanut nelivetoisten 1/10 Short Coursen tasoa ja tähän hintaan et saa mistään yhtä laadukasta neliveto Short Coursea. Auton sähköt ovat suojattu vedeltä joten voit harrastaa huolettomasti niin talvella kun vesilätäköissä. Jos haluat aloittaa RC-harrastuksesi niin tässä on sinulle luultavasti paras ensiauto.



Agressiivinen ulkonäkö ja erittäin hyvät renkaat takaavat näyttävää menoa. Tämä on kunnon RC auto joka antaa jännitystä niin nuoremalle kuin vanhemmalle kuskille. Jos olet aloittelemassa RC-auto harrastusta ARRMA 4x4 sarja on paras mahdollinen lähtökohta. Puna musta kori tarjoaa oikean fiiliksen ajamiseen, hyvä renkaat tarpeeksi pitoa ja uudistetut sähköt hyvät ajo-ominaisuudet!



Auton huolettavuuteen on panostettu ja huoltaminen on todella helppoa ja hauskaa. Voimansiirron eri osat irtoavat parilla ruuvilla ja huolettavuus on helpompaa kun ikinä aikaisemmin. Vaikka RC-autot olisivat sinulle uusia ARRMAn 4x4 sarja on niin helppo huoltaa että siihen pystyy myös aloitteleva mekaanikko. ARRMA on lisäksi tehnyt kattavasti videoita siitä miten autoa huolletaan. Täältä löytyy lisätietoja auton huollosta: ARRMA 4x4 info

ARRMA Granite 4x4 voimamoduuli

Autossa tulee mukana toimintavarmat sähköt joilla pääsee loistavasti harrastukseen mukaan. Mukana tuleva uusi Spektrum SLT3 radio on yksi parhaista RTR radioista. Perusvarma, nopea, hyvällä kantamalla ja tarvittavilla säädöillä varustettu. Ohjaimesta löytyy tarvittavat säädöt ja ehkä parhaimpana ominaisuutena tehon säätö. Voit siis rajoittaa tehoa joka auttaa harrastuksen alkuvaiheessa. Rajoitetuilla tehoilla vauhti on niin maltillinen että tällä autolla voi ajaa myös perheen nuorimmat. Nopeutta saa portaattomasti rajoitettu vaikka kävelyvauhtiin ja portaaton säätö on tehty niin ettei lapset itse pääse säätämään sitä. Auton ohjausservo on Spektrumin S650 servo joka on vahvempi ja suorituskykyisempi kun edeltävä servo.



ARRMA Senton 4x4 Mega autossa tulee mukana NiMh akku ja laturi jolla pääsee hyvin harrastukseen mukaan ja kun haluat lisää ajoaikaa tai tehoa voit lisätä useamman akun tai päivitää LiPo akkuun ja älylaturiin. Auto tulee kestävillä EC3 liittimillä ja meidän kautta saa myös adapteri kaikkiin yleisiin akkuliittimiin joten voit käyttää mahdollisimman laajaa akkuvalikoimaa. Akussa on 3300 mAh kapasiteetti joka tyypillisesti riittää noin 15min ajoon. Jos olet rajoittanut tehoja, tai ajat paikassa missä kaasua ei käytetä koko ajan kestää akku helposti pidempään. Laturi lataa akun täyteen noin 4-5 tunnissa. Jos haluat laturin täyteen noin tunnissa voit laittaa tämän laturin: Spektrum S150 AC/DC Smart Charger 50W Lisäakku löytyy täältä: Dynamite 8.4V 3300mAh 7-Cell Speedpack2 Hump NiMH Battery: EC3 (DYNB2071EC)

Autosta löytyy myös LiPo versio:

Auton sähköinä toimii 12t 550 kokoinen harjallinen moottori ja ARRMA:n Mega nopeudensäädin. Nopeudensäädin on varmtoiminen, vedeltä suojattu ja helppokäyttöinen. Nopeudensäätimessä löytyy LiPo Cut-off jos haluat käyttää LiPo akkuja. Mootori on harjalliseksi moottoriksi tehokas ja toimiva ja jos haluat päivittää autosi suorituskyvyn aivan uudelle tasolle tämä harjaton combo on helppo päivitys: Robitronic Razer ten G2 Brushless Combo 60A 3652 4000kV



Uusi v3 versio on täynnä parannuksia ja auto on parantunut entisestään. Uusi parempi ohjain ja servo tekee ajamisesta mielekkäämpää, voimansiirto on vahvempi ja kestää harjattomat tehot ja auton kestävyyttä on parannettu esimerkiksi uudella rungolla. Puskuri on vahvempi ja laakerit kestävempiä kumisuojattuja.


Iso plussa autossa on että kaikki sähköt ovat standardi kokoisia, eli jos haluat enemmän tehoa voit asentaa normaalin Harjattoman combon, jos haluat paremman servon tai ohjaimen ne ovat helppoja vaihtaa tai jos haluat lisäakkuja kaikki normaalikokoiset akut käyvät.



Koko: 1/10

Huippunopeus: 30mph / 48km/h

Sähkötekniikka: Harjallinen

Pakettityyppi: Ajovalmis RTR

Osanumero: ARA4203V3IT1

Vetotapa: 4WD

Ajoneuvotyyppi: Short course

Ajo-alusta: Off-road

PItuus: 558mm / 21.97"

Akseliväli: 327mm / 12.87"

Ajokorkeus: 32mm / 1.26"

Leveys: 298mm / 11.73"

Korkeus: 210mm / 8.27"

Akkukotelon koko: 165x51x48mm/6.5x2.01x1.89 inches

Tarvitset lisäksi: Ohjaimeen 4 AA-paristoa

Infoa autosta:

Arrma info
Tuotteet‪»RC-auto info‪»Arrma 4x4 Granite, Typhon, Senton ja Big Rock‪»
Arrma info



The ARRMA Senton Mega offers great fun for the whole family! Whether you're an experienced driver or just getting into the hobby, the ARRMA Senton will impress you! It offers great power paired with impressive handling. There are plenty of reasons why the ARRMA Senton along with the other ARRMA 4x4 cars is among the most popular cars we sell. You just can't find another 4x4 platform this durable at this price point. 

The ARRMA 4x4 vehicles offer exceptional performance at a reasonable cost. This performance paired with the level of part support ARRMA is known for having ensure that you simply can't go wrong with a model from the ARRMA 4x4 family. Parts availability is generally really good and we offer great customer service especially for these cars since we have so much experience with them. 

In comparison to the other products in the ARRMA 4x4 family, the Senton offers short course tires and bodystyle. These features make the car handle exceptionally well. The Senton is a great truck for the driver who is looking for a fun everyday basher that can be put on a track for practice too.

It's not easy to make the decision as to which car you should buy but it's hard to regret the decision if you go with an ARRMA Senton 4x4.


Overview
Fast, rugged and factory-built, the 2S LiPo-compatible ARRMA® SENTON™ 4X4 MEGA RTR comes ready to bash on any terrain. This version of the Short Course truck features new equipment that improves on the original’s already impressive performance and durability.

The SENTON™ 4X4 MEGA RTR Short Course truck is DESIGNED FAST, DESIGNED TOUGH — built for exciting bashing speeds and extreme, all-terrain durability. New features to enhance its unstoppable performance include a stronger chassis and retained hinge pin plates; steering with more clearance for stones; a castellated slipper pad and sliding gear mesh; and rubber shielded bearings throughout.

The Short Course truck now also includes the Spektrum™ SLT3™ transmitter and SLR300 receiver. The transmitter is ergonomically designed for long periods of fatigue-free driving and has a foam wheel for precise fingertip control plus an improved hand grip and trigger feel. New bashers will be able to set throttle limits at 50% or 75% until they are ready to use the full speed potential. The SLT3™ is compatible with Tactic® SLT™ receivers to run other RTR vehicles you may own, and includes a third channel to control optional features such as lights and winches on models that have them.

It retains the ingenious modular design perfected by ARRMA® engineers for easy component access and maintenance. The power module, with improved dirt management, consists of a MEGA 550 motor, motor plate, slipper clutch assembly and gear cover. The power module can be detached from the chassis as a complete unit by removing just one screw. With the power module removed, the slipper clutch can be reached easily for adjustments by taking out three screws that attach the gear cover. The gear ratio can be finely tuned as the power module now uses a sliding motor mesh design.

A two-piece molding screwed to the truck’s chassis serves as its electronics module, containing a waterproof receiver box, servo mount and ESC tray. The SLR300 receiver mounts inside the receiver box for protection from dirt and moisture. The ultra-compact ESC is screwed to the top of the module, allowing quick access to the on/off switch, while the servo mounts to the side. All three components can be removed together, quickly and easily.

The differential module houses each differential unit in an innovative yoke design. Only eight screws need to be removed to release the front and rear yokes. The power module can then be detached, allowing you to pivot the gearbox cases for differential access. The SENTON™ 4X4 MEGA RTR comes brushless-ready with 37T 1.35mod diffs with silicone O-rings. The large gears can withstand huge torque, and internal metal gears have been chosen for reliability during extreme bashing.

Its full-time 4WD transmission uses strong front, rear, and centerline telescopic driveshafts that can’t be lost during heavy impacts, unlike dogbones. A simple, dependable, responsive steering assembly complements the ultra-reliable drive system and features a servo horn with built-in servo saver. The SENTON™ 4X4 MEGA RTR includes the waterproof Spektrum™ SPMS650 digital servo for 20% more torque than the previous version’s ADS-5 servo.

The self-bleeding, oil-filled shocks, now with silicone O-rings, use a tried and tested, coil-over design for simple maintenance and amazing handling. Their innovative rod-end has a molded-in spring perch for extra toughness. High chassis guards limit the amount of dirt and debris that can get into the chassis tub. Side impact nerf bars further protect the chassis and body shell. Shock-absorbing loops keep the front and rear bumpers secured to the chassis, offering defense against heavy impacts.

Tough, multi-spoke black SC wheels with vented dBoots® Fortress™ SC tires give the SENTON™ 4X4 MEGA RTR effective traction for bashing on almost any terrain. Multiple battery types can be used with the hook-and-loop mounting, from 6-cell NiMH packs to a 2S block pack. This version comes with a Dynamite® 3300 mAh 8.4V 7-cell Speedpack® 2 Hump NiMH battery that provides 35% more run time compared to the 2400mAh pack of its predecessor.


Needed to Complete: (4) AA Batteries


What's in the Box?

(1) ARRMA® SENTON™ 4X4 MEGA 550 1/10 Scale 4WD Short Course Truck RTR
(1) MEGA Waterproof* ESC
(1) MEGA 12T Brushed 550 Motor
(1) Spektrum™ 2.4GHz SLT3™ 3-Channel Transmitter
(1) Spektrum™ SLR300 Receiver
(1) Spektrum™ Waterproof* SPMS650 Digital Servo
(1) Dynamite® 3300mAh 8.4V 7-Cell Speedpack® 2 Hump NiMH Battery
(1) ADC-N7 7-Cell NiMH Wall Charger
(1) Product Manual
*For details on waterproof standards, refer to the instruction manual.


Tuotteen koko pakattuna tai myyntipakkauksen koko on arviolta 350 x 250 x 720 mm.


Ajoalusta
Off-road(maasto)


Akku ja laturi
NiMh akulla ja laturilla


Kokoluokka
1/10


Vetotapa
4WD


Paino
5,5 kg
(myyntipakkauksen kanssa 6,5 kg)


Valmistusmaa
Kiina


Liitetiedostot
Arrma blx.pdf

Kommentit
Anonyymi vahvistettu ostaja, 5.4.2023
Yleisarvosana
Mukava laite lasten kanssa harrastamiseen. Tosin toisella akullisella hajosi jo ohjausservo, siitä lähti puoli tähteä ja toinen puolikas akun kestolle. Onneksi tilasin vara-akun heti, niin kaikki ennättää ajaa 😁
Vesa E. vahvistettu ostaja, 28.8.2022
Yleisarvosana
Ensimmäisellä ajokerralla auto vaikutti suorastaan erinomaiselta, harjallisella moottorilla auto kulki mielestäni yllättävän hyvin ja ohjattavuuskin oli todella hyvää. Mutta valitettavasti tämä riemu ei kauaa kestänyt, hyvin nopeasti ohjauksen kanssa tuli ongelmia. Esimerkiksi hiekka/sora tiellä ajaessa, auton renkaat heittävät niin paljon kiviä auton kopan sisälle että ne ovat jatkuvasti ohjauksen tukkeena. Noin neljän ajo kerran jälkeen auton joutui puhdistamaan kivistä useamman kerran. Valitettavasti viides ajo kerta jäikin sitten viimeiseksi, pieni kivi oli lentänyt auton harjallisen moottorin sisälle ja rikkonut sen. Mielestäni tämä auton ominaisuus Arrman Senttonissa on sen verran vakava, että en pysty antamaan autolle kuin 2 tähteä. Suoraan out of the box, auto onkin yllättävä pettymys. Auto vaatiikin huomattavaa päivittämistä jotta sen ajosta voisi nauttia. Hobbyfactory taas ansaitsee minulta plussa pisteitä, vaikka auton moottori rikko ei ollutkaan takuunalainen asia. He kuitenkin tulivat uuden harjattoman moottorin hankinta hinnassa vastaan.
Asiakaspalvelija Niilo L. 6.9.2022
Auton etuala on suojattu melko tarkasti, jotta mahdollisimman vähän eturenkaiden auton etuosaan heittämistä kivistä jäisi auton korin alle. Tämä on tietysti kompromissi, koska se jättää melko pienen tyhjän tilan ohjauksen ympärille, mistä johtuen ohjaus jää kanittamaan sopivan kokoisen kiven jäädessä esimerkiksi suojan ja ohjaustangon väliin. Tämä ratkaisu pienentää moottorin palamisen riskiä huomattavasti, vaikkakaan ei sitä tietenkään täysin poista, vaan riittävän huonolla tuurilla kivi keksii toisen reitin moottorille, kuten teidän tapauksenne osoittaa. Siksi suosittelemmekin lisäksi Dusty Motorsin suojapussia korin alle asennettavaksi, jotta riski pienentyisi entisestään. Mukava kuulla, että palvelumme miellytti teitä ikävän kokemuksenne jälkeen!
tpr...@...om vahvistettu ostaja, 1.8.2022
Auto oli loistava mutta vajaa kuukauden oli ja viikko sitten moottori kuumeni niin paljon ettei pystyny koskemaan siihen eikä ole sen jälkeen toiminut!!!!!!
Anonyymi vahvistettu ostaja, 14.6.2022
Yleisarvosana
Kolmantena ajopäivänä moottori auto alkoi haista todella pahalta, ilmeisesti moottori ylikuumeni. Olisko ehditty ajamaan joku 5 akullista. Takuuasioihin suhtautuminen erittäin ylimielisestä, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin auto rikottu itse, autoon olisi pitänyt ostaa sitä ja tätä lisävarustetta. Myyntitekstissä ei kyllä mainita mitään että autolla ei saisi ajaa kaikenlaisissa olosuhteissa vakiokunnossa.
Asiakaspalvelija Niilo L. 6.9.2022
Harjallisten moottoreiden hajoamisille on monia mahdollisia syitä. Huonolla tuurilla sisään pääsee moottorin polttava kivi, pitkä, liian raskas ajo voi aiheuttaa ylikuumenemista ja ihan kulutuskin voi moottorin rikkoa, vaikka tietenkään tällaista ei ihan näin pian tapahdu. Tuotteille myönnetty takuu kattaa vain valmistusviat, mikä tarkoittaa sitä, että ulkoista vauriota tuotteesta löydettäessä ei voida todeta kyseessä olevan takuunalainen rikkoutuminen. Yleisin ulkoinen vaurio mitä näissä tuotteissa takuukäsittelyissämme huomataan viittaa moottorin sisälle päässeeseen kiveen. Tämä vaatii niin paljon huonoa tuuria, että ei ole aiheellista ilmoittaa, että auto ei sovellu esimerkiksi hiekalla ajoon tästä johtuen. Kuitenkin esimerkiksi pölysuojalla voidaan merkittävästi laskea tällaisen rikkoutumisen todennäköisyyttä, jonka yleensä kerromme tässäkin asiayhteydessä moisen ongelman välttämiseksi vastaisuudessa. Kehitämme asiakaspalveluamme jatkuvasti, ja olemme pahoillamme, että palvelumme vaikutti ylimieliseltä suhtautumiselta. Voimme vakuuttaa, että tämä ei ole ollut tarkoituksellista.
Thomas M. vahvistettu ostaja, 15.3.2022
Yleisarvosana
Erittäin kestävä ja hyvin suunniteltu auto, paketissa oli kaikki tarvittava mukana. Hinta/laatusuhde parhaimmasta päästä. Akkulaturi kannattaa jossain välissä päivittää tehokkaampaan älylaturiin.
Marko R. vahvistettu ostaja, 11.9.2021
Yleisarvosana
Kaiin puolin hyvä laite..suosittelen...7-vuotias poja hallitsee ajohomnat hyvin
Ari K. vahvistettu ostaja, 8.9.2021
Yleisarvosana
Luja auto, tuntuu kestävän todella kovaa käyttöä.
Anonyymi vahvistettu ostaja, 16.7.2021
Yleisarvosana
ensiautoksi jopa turhankin nopea, mutta tehorajoittimen ansiosta 7v:kin pystyy ajamaan. Laadukas ja kestävä. Ostin pari lisäakkua mutta pullonkaula näyttäisi olevan säädinyksikkö joka ylikuumenee kesähelteillä ensimmäisen akun aikana. Suojamekanismi laukeaa jäähdyttyään jolloin pääsee jatkamaan ajoa. Viidennen pisteen saisi lisää mikäli säädin ei ylikuumenisi yhden akun aikana. Erittäin tyytyväinen autoon sekä ohjaimeen kaikenkaikkiaan.
Juha M. vahvistettu ostaja, 3.3.2021
Yleisarvosana
10v pojille loistava ensiauto. Myös iskä tykkää ajaa. Kesää odotellessa.
Jari P. vahvistettu ostaja, 6.1.2021
Yleisarvosana
Auto itsessään ihan mahtava mutta tuo harjaton setti ei kestänyt. Kuusi latausta ajettiin 2s lipo akuilla ja moottori(ja mahd esc) kärähti ja haisi pahasti. Kulki vielä, kun varovasti kokeili mutta aina heti kuumeni ja alkoi haista. Vaihdoin palaneiden tilalle harjattoman Robitronic Razer ten Brushless Combo 60A setin, jonka jälkeen ei mitään ongelmia lämpöjen kanssa ja vauhtiakin tuli mukavasti lisää, sekä akut kestää tuolla setillä paljon kauemmin! Sain hyvityksen palaneesta moottorista.
Asiakaspalvelija Max S. 9.1.2021
Moi! Harjalliset moottorit toimivat yleensä hyvin ja ovat edullisia, siksi ne tulevat näissä eduliisissa MEGA autoissa vakiona, kalliimmissa BLX autoissa harjattomat sähköt ovat vakiona. Mikäli harjalliset sähköt hajoavat nopeasti on kyseessä yleensä takuun alainen ongelma ja kannattaa olla yhteydessä asiakasplaveluumme. Suosittelemme yleensä päivitystä harjattomiin sähköihin jolloin saat normaalia edullisemmin autosi päivitettyä harjattomaksi.
Näytä kaikki (11) Lisää kommentti

Tuotemerkki

ARRMA RC
ARRMA RC
2016 tuotetta

Tuotteet, joita on ostettu usein tämän tuotteen kanssa:

Team Orion 2S 60C Ranger LiPo Battery (7.4V/5000mAh) EC3 ORI14314
+
 
Tuotteet‪»RC-akut‪»2S LiPo ajoakut‪»
Team Orion 2S 60C Ranger LiPo Battery (7.4V/5000mAh) EC3 ORI14314
49,90 €
(49)
Dynamite 8.4V 3300mAh 7-Cell Speedpack2 Hump NiMH Battery: EC3 (DYNB2071EC)
+
 
Tuotteet‪»RC-akut‪»Nimh ja Nicd ajoakut‪»
Dynamite 8.4V 3300mAh 7-Cell Speedpack2 Hump NiMH Battery: EC3 (DYNB2071EC)
32,95 €
(21)
Dusty Motors Shroud Cover - ARRMA 4x4 Big rock, Typhon ja Senton
+
Tuotteet‪»Korit, Siivet ja tarrat‪»Suojahuput‪»
Dusty Motors Shroud Cover - ARRMA 4x4 Big rock, Typhon ja Senton
27,99 €
(42)
Heti saatavilla
ValueRC EC3 Male to T Connector Female Adapter
+
 
Tuotteet‪»Elektroniikka‪»Johdot, adapterit ja liittimet‪»Adapterit‪»
ValueRC EC3 Male to T Connector Female Adapter
3,90 €
(isommissa erissä alk. 2,34 €)
(5)
Heti saatavilla
Spektrum S150 AC/DC Smart Charger 50W
+
 
Tuotteet‪»Elektroniikka‪»Laturit‪»Älylaturit (LiPo laturit)‪»
Spektrum S150 AC/DC Smart Charger 50W
35,95 €
(128)
Absima Greenhorn V2 LiPo 7.4V-50C 5000 Hardcase (EC3) 4140009-EC3
+
 
Tuotteet‪»RC-akut‪»2S LiPo ajoakut‪»
Absima Greenhorn V2 LiPo 7.4V-50C 5000 Hardcase (EC3) 4140009-EC3
39,95 €
(6)
Vapex Plus Alkaline batteries AA 4pc
+
 
Tuotteet‪»RC-akut‪»Muut Akut ja paristot‪»
Vapex Plus Alkaline batteries AA 4pc
2,90 €
Laakerit
(22)