Tuotteet » Ajovalmiit sähköautot (RTR) »

ARRMA RC 1/10 SENTON 4X4 V3 MEGA 550 Brushed Short Course Truck RTR

Komea ulkonäkö ja suojaava kori, Senton v3 on täällä!

Iso takapuskuri suojaa autoa törmäyksissä.
Renkaat ovat nykyään reijitetyt mikä parantaa niiden suorituskykyä ja kestävyyttä.
Spektrum SLT3 Radio on ehkä paras RTR radio markkinoilla.
Uusi isompi 3300 mAh akku antaa täysillä tehoilla noin vartin ajoajan, rajoitetuilla tehoilla tai tiukassa maastossa pidempikin. Latausaika on noin 4-5h
Vahvat metalli rattaat ja kunnon tiivisteet tekee tasauspyörästöstä luotettavan.
Runko on vahvistettu useammasta kohdasta.
Uudet kumisuojatut laakerit ovat luotettavemmat je kestävät
Tasauspyörästön rattaat ovat vahvemmat je kestävemmät. Nämä kestävät suoraan harjatonta voimaa!
Helppokäyttöinen voimansiirto moduuli.
Luistokytkintä on uudistettu ja se on varmatoimisempi.
Ohjausta on parannettu niin että kivet eivät jäisi jumiin ohjaukseen niin helposti.
Hinta
264.19
USD $
+ toimituskulut
Sis. alv 0%

Määrä
kpl

Heti varastossa

Myymälä Vaasa1 kpl heti
Myymälä Vantaayli 10 kpl heti
Netistä toimitettavissa hetiyli 10 kpl heti

Tilauskoodi

ARA4203V3IT1

Viivakoodi

5052127038089

Saatavuus
Heti

Varastotilanne

Sijainti myymälässä Myymälä Vaasa: Käytävä 0
Sijainti myymälässä Myymälä Vantaa: Varasto


Tuotteen kuvaus

ARRMA 1/10 SENTON 4X4 V3 MEGA 550 Brushed Short Course Truck RTR

ARRMA:n uudistettu huippusuosittu nelivetoinen 1/10 monsteri kovaan harrastamiseen. Harjallisilla sähköillä varustettu 4x4 Senton on luotettava, nopea ja hyvällä suorituskyvyllä oleva Short course joka tarjoaa huolettomia harrastushetkiä. Tämä Short Course on nostanut nelivetoisten 1/10 Short Coursen tasoa ja tähän hintaan et saa mistään yhtä laadukasta neliveto Short Coursea. Auton sähköt ovat suojattu vedeltä joten voit harrastaa huolettomasti niin talvella kun vesilätäköissä. Jos haluat aloittaa RC-harrastuksesi niin tässä on sinulle luultavasti paras ensiauto.



Agressiivinen ulkonäkö ja erittäin hyvät renkaat takaavat näyttävää menoa. Tämä on kunnon RC auto joka antaa jännitystä niin nuoremalle kuin vanhemmalle kuskille. Jos olet aloittelemassa RC-auto harrastusta ARRMA 4x4 sarja on paras mahdollinen lähtökohta. Puna musta kori tarjoaa oikean fiiliksen ajamiseen, hyvä renkaat tarpeeksi pitoa ja uudistetut sähköt hyvät ajo-ominaisuudet!



Auton huolettavuuteen on panostettu ja huoltaminen on todella helppoa ja hauskaa. Voimansiirron eri osat irtoavat parilla ruuvilla ja huolettavuus on helpompaa kun ikinä aikaisemmin. Vaikka RC-autot olisivat sinulle uusia ARRMAn 4x4 sarja on niin helppo huoltaa että siihen pystyy myös aloitteleva mekaanikko. ARRMA on lisäksi tehnyt kattavasti videoita siitä miten autoa huolletaan. Täältä löytyy lisätietoja auton huollosta: ARRMA 4x4 info

ARRMA Granite 4x4 voimamoduuli

Autossa tulee mukana toimintavarmat sähköt joilla pääsee loistavasti harrastukseen mukaan. Mukana tuleva uusi Spektrum SLT3 radio on yksi parhaista RTR radioista. Perusvarma, nopea, hyvällä kantamalla ja tarvittavilla säädöillä varustettu. Ohjaimesta löytyy tarvittavat säädöt ja ehkä parhaimpana ominaisuutena tehon säätö. Voit siis rajoittaa tehoa joka auttaa harrastuksen alkuvaiheessa. Rajoitetuilla tehoilla vauhti on niin maltillinen että tällä autolla voi ajaa myös perheen nuorimmat. Nopeutta saa portaattomasti rajoitettu vaikka kävelyvauhtiin ja portaaton säätö on tehty niin ettei lapset itse pääse säätämään sitä. Auton ohjausservo on Spektrumin S650 servo joka on vahvempi ja suorituskykyisempi kun edeltävä servo.



ARRMA Senton 4x4 Mega autossa tulee mukana NiMh akku ja laturi jolla pääsee hyvin harrastukseen mukaan ja kun haluat lisää ajoaikaa tai tehoa voit lisätä useamman akun tai päivitää LiPo akkuun ja älylaturiin. Auto tulee kestävillä EC3 liittimillä ja meidän kautta saa myös adapteri kaikkiin yleisiin akkuliittimiin joten voit käyttää mahdollisimman laajaa akkuvalikoimaa. Akussa on 3300 mAh kapasiteetti joka tyypillisesti riittää noin 15min ajoon. Jos olet rajoittanut tehoja, tai ajat paikassa missä kaasua ei käytetä koko ajan kestää akku helposti pidempään. Laturi lataa akun täyteen noin 4-5 tunnissa. Jos haluat laturin täyteen noin tunnissa voit laittaa tämän laturin: Spektrum S150 AC/DC Smart Charger 50W Lisäakku löytyy täältä: Dynamite 8.4V 3300mAh 7-Cell Speedpack2 Hump NiMH Battery: EC3 (DYNB2071EC)

Autosta löytyy myös LiPo versio:

Auton sähköinä toimii 12t 550 kokoinen harjallinen moottori ja ARRMA:n Mega nopeudensäädin. Nopeudensäädin on varmtoiminen, vedeltä suojattu ja helppokäyttöinen. Nopeudensäätimessä löytyy LiPo Cut-off jos haluat käyttää LiPo akkuja. Mootori on harjalliseksi moottoriksi tehokas ja toimiva ja jos haluat päivittää autosi suorituskyvyn aivan uudelle tasolle tämä harjaton combo on helppo päivitys: Robitronic Razer ten Brushless Combo 60A 3652 4000kV



Uusi v3 versio on täynnä parannuksia ja auto on parantunut entisestään. Uusi parempi ohjain ja servo tekee ajamisesta mielekkäämpää, voimansiirto on vahvempi ja kestää harjattomat tehot ja auton kestävyyttä on parannettu esimerkiksi uudella rungolla. Puskuri on vahvempi ja laakerit kestävempiä kumisuojattuja.


Iso plussa autossa on että kaikki sähköt ovat standardi kokoisia, eli jos haluat enemmän tehoa voit asentaa normaalin Harjattoman combon, jos haluat paremman servon tai ohjaimen ne ovat helppoja vaihtaa tai jos haluat lisäakkuja kaikki normaalikokoiset akut käyvät.



Koko: 1/10

Huippunopeus: 30mph / 48km/h

Sähkötekniikka: Harjallinen

Pakettityyppi: Ajovalmis RTR

Osanumero: ARA4203V3IT1

Vetotapa: 4WD

Ajoneuvotyyppi: Short course

Ajo-alusta: Off-road

PItuus: 558mm / 21.97"

Akseliväli: 327mm / 12.87"

Ajokorkeus: 32mm / 1.26"

Leveys: 298mm / 11.73"

Korkeus: 210mm / 8.27"

Akkukotelon koko: 165x51x48mm/6.5x2.01x1.89 inches

Tarvitset lisäksi: Ohjaimeen 4 AA-paristoa

Infoa autosta:



Overview
Fast, rugged and factory-built, the 2S LiPo-compatible ARRMA® SENTON™ 4X4 MEGA RTR comes ready to bash on any terrain. This version of the Short Course truck features new equipment that improves on the original’s already impressive performance and durability.

The SENTON™ 4X4 MEGA RTR Short Course truck is DESIGNED FAST, DESIGNED TOUGH — built for exciting bashing speeds and extreme, all-terrain durability. New features to enhance its unstoppable performance include a stronger chassis and retained hinge pin plates; steering with more clearance for stones; a castellated slipper pad and sliding gear mesh; and rubber shielded bearings throughout.

The Short Course truck now also includes the Spektrum™ SLT3™ transmitter and SLR300 receiver. The transmitter is ergonomically designed for long periods of fatigue-free driving and has a foam wheel for precise fingertip control plus an improved hand grip and trigger feel. New bashers will be able to set throttle limits at 50% or 75% until they are ready to use the full speed potential. The SLT3™ is compatible with Tactic® SLT™ receivers to run other RTR vehicles you may own, and includes a third channel to control optional features such as lights and winches on models that have them.

It retains the ingenious modular design perfected by ARRMA® engineers for easy component access and maintenance. The power module, with improved dirt management, consists of a MEGA 550 motor, motor plate, slipper clutch assembly and gear cover. The power module can be detached from the chassis as a complete unit by removing just one screw. With the power module removed, the slipper clutch can be reached easily for adjustments by taking out three screws that attach the gear cover. The gear ratio can be finely tuned as the power module now uses a sliding motor mesh design.

A two-piece molding screwed to the truck’s chassis serves as its electronics module, containing a waterproof receiver box, servo mount and ESC tray. The SLR300 receiver mounts inside the receiver box for protection from dirt and moisture. The ultra-compact ESC is screwed to the top of the module, allowing quick access to the on/off switch, while the servo mounts to the side. All three components can be removed together, quickly and easily.

The differential module houses each differential unit in an innovative yoke design. Only eight screws need to be removed to release the front and rear yokes. The power module can then be detached, allowing you to pivot the gearbox cases for differential access. The SENTON™ 4X4 MEGA RTR comes brushless-ready with 37T 1.35mod diffs with silicone O-rings. The large gears can withstand huge torque, and internal metal gears have been chosen for reliability during extreme bashing.

Its full-time 4WD transmission uses strong front, rear, and centerline telescopic driveshafts that can’t be lost during heavy impacts, unlike dogbones. A simple, dependable, responsive steering assembly complements the ultra-reliable drive system and features a servo horn with built-in servo saver. The SENTON™ 4X4 MEGA RTR includes the waterproof Spektrum™ SPMS650 digital servo for 20% more torque than the previous version’s ADS-5 servo.

The self-bleeding, oil-filled shocks, now with silicone O-rings, use a tried and tested, coil-over design for simple maintenance and amazing handling. Their innovative rod-end has a molded-in spring perch for extra toughness. High chassis guards limit the amount of dirt and debris that can get into the chassis tub. Side impact nerf bars further protect the chassis and body shell. Shock-absorbing loops keep the front and rear bumpers secured to the chassis, offering defense against heavy impacts.

Tough, multi-spoke black SC wheels with vented dBoots® Fortress™ SC tires give the SENTON™ 4X4 MEGA RTR effective traction for bashing on almost any terrain. Multiple battery types can be used with the hook-and-loop mounting, from 6-cell NiMH packs to a 2S block pack. This version comes with a Dynamite® 3300 mAh 8.4V 7-cell Speedpack® 2 Hump NiMH battery that provides 35% more run time compared to the 2400mAh pack of its predecessor.


Needed to Complete: (4) AA Batteries


What's in the Box?

(1) ARRMA® SENTON™ 4X4 MEGA 550 1/10 Scale 4WD Short Course Truck RTR
(1) MEGA Waterproof* ESC
(1) MEGA 12T Brushed 550 Motor
(1) Spektrum™ 2.4GHz SLT3™ 3-Channel Transmitter
(1) Spektrum™ SLR300 Receiver
(1) Spektrum™ Waterproof* SPMS650 Digital Servo
(1) Dynamite® 3300mAh 8.4V 7-Cell Speedpack® 2 Hump NiMH Battery
(1) ADC-N7 7-Cell NiMH Wall Charger
(1) Product Manual
*For details on waterproof standards, refer to the instruction manual.

Overview
Fast, rugged and factory-built, the 2S LiPo-compatible ARRMA® SENTON™ 4X4 MEGA RTR comes ready to bash on any terrain. This version of the Short Course truck features new equipment that improves on the original’s already impressive performance and durability.

The SENTON™ 4X4 MEGA RTR Short Course truck is DESIGNED FAST, DESIGNED TOUGH — built for exciting bashing speeds and extreme, all-terrain durability. New features to enhance its unstoppable performance include a stronger chassis and retained hinge pin plates; steering with more clearance for stones; a castellated slipper pad and sliding gear mesh; and rubber shielded bearings throughout.

The Short Course truck now also includes the Spektrum™ SLT3™ transmitter and SLR300 receiver. The transmitter is ergonomically designed for long periods of fatigue-free driving and has a foam wheel for precise fingertip control plus an improved hand grip and trigger feel. New bashers will be able to set throttle limits at 50% or 75% until they are ready to use the full speed potential. The SLT3™ is compatible with Tactic® SLT™ receivers to run other RTR vehicles you may own, and includes a third channel to control optional features such as lights and winches on models that have them.

It retains the ingenious modular design perfected by ARRMA® engineers for easy component access and maintenance. The power module, with improved dirt management, consists of a MEGA 550 motor, motor plate, slipper clutch assembly and gear cover. The power module can be detached from the chassis as a complete unit by removing just one screw. With the power module removed, the slipper clutch can be reached easily for adjustments by taking out three screws that attach the gear cover. The gear ratio can be finely tuned as the power module now uses a sliding motor mesh design.

A two-piece molding screwed to the truck’s chassis serves as its electronics module, containing a waterproof receiver box, servo mount and ESC tray. The SLR300 receiver mounts inside the receiver box for protection from dirt and moisture. The ultra-compact ESC is screwed to the top of the module, allowing quick access to the on/off switch, while the servo mounts to the side. All three components can be removed together, quickly and easily.

The differential module houses each differential unit in an innovative yoke design. Only eight screws need to be removed to release the front and rear yokes. The power module can then be detached, allowing you to pivot the gearbox cases for differential access. The SENTON™ 4X4 MEGA RTR comes brushless-ready with 37T 1.35mod diffs with silicone O-rings. The large gears can withstand huge torque, and internal metal gears have been chosen for reliability during extreme bashing.

Its full-time 4WD transmission uses strong front, rear, and centerline telescopic driveshafts that can’t be lost during heavy impacts, unlike dogbones. A simple, dependable, responsive steering assembly complements the ultra-reliable drive system and features a servo horn with built-in servo saver. The SENTON™ 4X4 MEGA RTR includes the waterproof Spektrum™ SPMS650 digital servo for 20% more torque than the previous version’s ADS-5 servo.

The self-bleeding, oil-filled shocks, now with silicone O-rings, use a tried and tested, coil-over design for simple maintenance and amazing handling. Their innovative rod-end has a molded-in spring perch for extra toughness. High chassis guards limit the amount of dirt and debris that can get into the chassis tub. Side impact nerf bars further protect the chassis and body shell. Shock-absorbing loops keep the front and rear bumpers secured to the chassis, offering defense against heavy impacts.

Tough, multi-spoke black SC wheels with vented dBoots® Fortress™ SC tires give the SENTON™ 4X4 MEGA RTR effective traction for bashing on almost any terrain. Multiple battery types can be used with the hook-and-loop mounting, from 6-cell NiMH packs to a 2S block pack. This version comes with a Dynamite® 3300 mAh 8.4V 7-cell Speedpack® 2 Hump NiMH battery that provides 35% more run time compared to the 2400mAh pack of its predecessor.


Needed to Complete: (4) AA Batteries


What's in the Box?

(1) ARRMA® SENTON™ 4X4 MEGA 550 1/10 Scale 4WD Short Course Truck RTR
(1) MEGA Waterproof* ESC
(1) MEGA 12T Brushed 550 Motor
(1) Spektrum™ 2.4GHz SLT3™ 3-Channel Transmitter
(1) Spektrum™ SLR300 Receiver
(1) Spektrum™ Waterproof* SPMS650 Digital Servo
(1) Dynamite® 3300mAh 8.4V 7-Cell Speedpack® 2 Hump NiMH Battery
(1) ADC-N7 7-Cell NiMH Wall Charger
(1) Product Manual
*For details on waterproof standards, refer to the instruction manual.


Tuotteen koko pakattuna tai myyntipakkauksen koko on arviolta 350 x 250 x 720 mm.

Ajoalusta
Off-road(maasto)

Kokoluokka
1/10

Vetotapa
4WD

Paino
6 kg (Sisältää mahdollisen myyntipakkauksen painon)

Kommentit
Lisää kommentti

Tuotemerkki

Katso myös



Tuotteet, joita on ostettu usein tämän tuotteen kanssa:

ARRMA RC 1/7 FELONY 6S BLX Street Bash All-Road Muscle Truck RTR
+
   ARRMA RC 1/7 FELONY 6S BLX Street Bash All-Road Muscle Truck RTR
678.64 $
(1)
ARRMA RC AR330230 Ball Cups Composite (ARAC3070)
+
ARRMA RC AR330230 Ball Cups Composite (ARAC3070)
9.34 $
Arrma nelivetoautojen linkinpäät ja muita muoviosia
(3)
Heti varastossa
Spektrum S150 AC/DC Smart Charger 50W
+
Spektrum S150 AC/DC Smart Charger 50W
42.38 $
(22)
Heti varastossa